.
Маркетинг в агрохарчовій системі [Електронний ресурс] : робочий зошит / Е. В. Пахуча ; Держ. біотехнол. ун-т. - Харків : [б. в.], . - 47 с. : табл., рис. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/54867 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 42-44. - Б. ц.

Ключові слова: аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- якість сільськогосподарської продукції -- качество сельскохозяйственной продукции -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- маркетингова політика аграрного ринку -- маркетинговая политика аграрного рынка --
Анотація:
Робочий зошит для вивчення дисципліни «Маркетинг в агрохарчовій системі» для денної та заочної форм навчання здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, містить деталізовану тематику практичного курсів дисципліни, запитання для проведення підсумкового контролю знань та список рекомендованої літератури. Для підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ІІІ–ІV рівнів акредитації за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Додаткові точки доступу: