Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : метод. вказівки для підготовки до семінарських та практичних занять для здобувачів першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навч. спец. 075 Маркетинг / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад. І. Ю. Тарасов. - Харків : [б. в.], . - 38 с. - Режим доступа: ; https://repo.btu.kharkiv.ua/handle/123456789/67875 (Репозитарій)

Ключові слова: міжнародна конкурентоспроможність -- международная конкурентоспособность -- товари іноземного виробництва -- товары иностранного производства -- законодавчо-нормативні документи -- законодательно-нормативные документы -- експорт -- экспорт -- імпорт -- импорт -- міжнародні правові акти -- международные правовые акты -- сегментація -- сегментация -- світовий ринок -- мировой рынок -- зовнішні ринки -- внешние рынки -- збутова політика -- сбытовая политика -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- міжнародна товарна політика -- международная товарная политика --
Додаткові точки доступу: