Міжнародний бізнес [Електронний ресурс] : метод. рек. до самост. роботи для здобувачів вищ. освіти спец. 292 Міжнародні економічні відносини / Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі ; авт.-уклад.: Т. В. Андросова, О. А. Кулініч, Н. М. Федоренко. - Харків : [б. в.], . - 59 с. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61951 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 51-58. - Б. ц.

Зміст:
Концептуальні основи зовнішнього середовища міжнародного бізнесу
Міжнародний бізнес в умовах глобалізації: теоретичний аспект
Роль культури у формуванні міжнародного бізнесу
Інтернаціоналізація бізнесу як базис глобалізації. Роль і місце малого і середнього бізнесу
Багатонаціональні компанії як ключова форма функціонування міжнародного бізнесу
Характеристика міжнародного середовища бізнесу та його елементів
Види стратегій міжнародних компаній та стратегічне планування
Організаційні аспекти розвитку міжнародних компаній
Внутрішні та зовнішні компоненти формування діяльності міжнародної компанії
Технологічна політика міжнародних корпорацій
Регулювання міжнародного бізнесу
Ключові слова: бізнес -- бизнес -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- економічна інтеграція -- экономическая интеграция -- співробітництво -- сотрудничество -- міжнародна економіка -- международная экономика -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- міжнародне економічне середовищє -- международная экономическая среда -- регулювання міжнародних відносин -- регулирование международных отношений -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность --
Анотація:
Актуальність дисципліни. Світова економічна інтеграція, активізація участі України у європейських та євроатлантичних процесах, зміцнення співробітництва із зарубіжними стратегічними партнерами, залучення іноземних інвестицій у економіку нашої держави потребує створення оптимальних умов для формування професійних здібностей фахівців з міжнародної економіки на рівні міжнародних вимог, забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці, набуття студентами знань і вмінь з міжнародного бізнесу та реалізації їх у майбутній професійній діяльності. Метою вивчення курсу є: формування у здобувачів вищої освіти системи знань про найбільш важливі аспекти організаційних основ міжнародного бізнесу, аналізу міжнародного економічного середовища, формування в них знань у галузі нормативного та законодавчого регулювання міжнародних торгових і комерційних відносин, необхідних для подальшої успішної практичної роботи в сфері зовнішньоекономічної діяльності, а також розкрити сутність і завдання маркетингових стратегій та транспортної складової у міжнародному бізнесі.
Додаткові точки доступу: