Стратегії та технології професійних продажів в агробізнесі [Електронний ресурс] : метод. вказ. до самост. вивч. дисц. здобувачами рівня вищ. освіти першого (бакалавр.) ден. та заоч. форми навч. спец.: 101 Екологія, 208 Агроінженерія, 201 Агрономія / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад.: В. В. Антощенкова, Т. А. Бабан. - Харків : [б. в.], . - 50 с.

Ключові слова: маркетинг -- сучасна концепція -- современная концепция -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- професійні продажі -- профессиональные продажи -- агробізнес -- агробизнес -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товаропросування -- продвижение товара --
Додаткові точки доступу: