Методичні вказівки до проходження педагогічної практики Технологія викладання фахових дисциплін» та підготовки звіту [Електронний ресурс] : для здобувачів третього курсу, першого (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навчання спец. 015 Професійна освіта (Аграрне виробництво, переробка сільськогосподарської продукції та харчові технології) / Держ. біотехнол. ун-т ; авт.-уклад.: С. А. Золотарьова, В. Є. Новікова, М. С. Пономарьова. - Харків : [б. в.], . - 35 с. : табл. + дод. 31-33 с. - Режим доступа: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/61587 (Репозитарій). - Бібліогр.: с. 25-30. - Б. ц.

Зміст:
Мета педагогічної практики
Завдання педагогічної практики
Зміст педагогічної практики
Загальні вимоги до звіту
Оцінювання результатів практики та звіту
Ключові слова: педагогічна практика -- педагогическая практика -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- професійна освіта -- профессиональное образование -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность --
Анотація:
Педагогічна практика є важливим етапом професійної підготовки здобувачів вищої освіти, що дозволяє інтегрувати теоретичні знання з практичними навичками та компетентностями, необхідними для майбутньої педагогічної діяльності. Цей етап сприяє закріпленню, розширенню та поглибленню знань, отриманих під час аудиторних занять, формуванню педагогічної майстерності, розвитку творчого потенціалу, а також усвідомленню специфіки професії педагога. Методичні вказівки розроблено з метою забезпечення організованого й ефективного проходження педагогічної практики здобувачами вищої освіти, а також створення єдиної системи вимог до її змісту, форм і методів. Вони спрямовані на допомогу студентам у підготовці до виконання педагогічних завдань, формуванні власного стилю роботи та аналітичного підходу до організації навчального і виховного процесів.
Додаткові точки доступу: